Banky padají náhodou?

08.05.2014 21:51

Tímto nadpisem chci čtenáře upozornit,že přesně před rokem jsem uvalil klatbu na nekale získané finance vyvezené do ciziny.

Tyto finance jsou černým Petrem v těchto bankách. Chtěl jsem tím dokázat, že zahraniční banky profitují všemožně z drancování jiné země.Součastně jsem předpokládal, že pádem těch největších viníků, který na tom získali největší zisky vznikne dominový efekt, který postihne i nejmenší banku která má naše bývalé finance.

Jediná záchrana pro viníky je vracet zpět jakoukoliv formou tyto finance. ( během následujících měsíců to znamená nejpozději do 6 měsíců se tyto banky začnou vzpamatovávat a ty které nevěří v to, co zde popisuji, půjdou nevyhnutně do konkurzu.)

Naše banky se dostanou na řadu také, ale za neoprávněné vybírání poplatků a různou formou se snažící vydělat na zákaznících . Zatím zůstane tajemství co je za trest čeká...jen na okraj - valná většina součastných vládců bank bude dá se říci nucena opustit post na naprosto bezvýznamná nejnižší místa. Mravy a mravnost jsou stále jistým měřítkem. Nedodržením tohoto kodexu, je nutnost těmto gaunerům ve fraku dokázat že jsou také postižitelný.

Neuvedl jsem k radarovým základnám a umístěním cizích vojsk na našem území všechno, to jsem si nechával takovým jistým tajemstvím a překvapením pro autory samozvaných rozhodovat za tento národ...

Jedná se o to, že jsme národem který by měl mít svoji hrdost tak jako má svoji řeč a jisté povahové rysi. Pokud si nezačneme vážit samy sebe a současně rozhodovat odpovědně za sebe tak je potřeba za toto vše bojovat.

Jsem plátce daní a tyto daně chci věnovat pro můj klidný spánek v této zemi a národu a vědět, že patřím do jisté oblasti Evropy, kde jsem doma.

Tento domov budovali několik staletí naši předci a my jsme tímto povinováni tento domov zase předat našim dětem do budoucnosti. Jelikož se toto neděje podle představ většiny obyvatel tohoto státu uvalil jsem klatbu a na veškeré rádoby zástupce většiny obyvatel tohoto státu.

Klatba postihne všechny kteří budou prosazovat zahraniční vojska kterékoliv země na našem území. Klatbou budou postiženy tak že přežijí své děti a budou poslední v celé řadě rodin které navždy zmizí z povrchu tohoto státu a země . Součastně budou postiženy i cizí mocnosti které budou chtít podepisovat smlouvy nebo se budou chtít usadit pod jakoukoliv formou a záminkou naší obrany. Stejná mince bude platit i pro tyto rádoby přátele.

Klatba je natolik složitá, a tak jištěná že nemohu zaručit nikomu nijakou úlevu.. Já to již v rukou nemám...KLATBA BĚŽÍ NAPLNO..!

Byl jsem několikrát tázán, jestli se nebojím odvety od cizích vlád nebo i jedinců za maření jejich podivných aktivit..No klatby jsou již delší doby pro ochranu mojí rodiny a svojí že ten kdo by se pokusil o mé násilné odstranění nebo jen myšlenka o jakékoliv mé poškození, má prostě smůlu okamžitě spouští proti sobě a celé své rodině a do širšího okolí příbuzenstva to nejhorší co může spustit ---- důsledek je předem neznámý...

Tato klatba je dostatečně výkonná a výstižná. Nechci ublížit obyvatelům a nevinným lidem snažím se pomoci této zemi a vše jsem se snažil specifikovat pro dobro této země. Tato specifika přecházejí i na zahraniční firmy které přicházejí v dobrém bez vedlejšího negativního úmyslu jak nás poškodit - oškubat - podvést. Kdo přijde slušnou formou bude vysoce a dokonale odměněn za poctivost a serióznost.

Součastně jste svědci ničení světových bank...tam všude zmizel majetek z naší země..tyto peníze byli spouštěcím aparátem ke zničení majitele. Vše co se zde popisuje nemíním čtenářům vnucovat ale počkejte si během dalších 6 měsíců a následujícím roku jestli vás přesvědčí budoucnost která je již zde načrtnuta.

Pro zájemce ...mají možnost si zde přečíst valnou většinu článků a porovnat co se vlastně vše událo, od dob co jsem toto psal.

08.10.2008_______________________________ ERS