Doprava a komunikace 01

08.05.2014 21:50

Není od věci udělat si úklid i v našem státě? Tato státní garnitura dobře placených povalečů se sama osobně nevzdá svých koryt a veškerých výhod, počítají s jistou možností se dále povalovat až do smrti, pokud jsem dobře pochopil ten Polský systém, tak se zanedlouho národu uleví.   V základní škole se celkem povrchně vyučují základy ekonomie a třeba také ekologie, to je v naprostém pořádku. Jak ale může třeba ministr dopravy a další ministři všech resortů propagovat v našem státě prioritu v silniční dopravě to nechápu. Na základní škole se vyučuje že " nejlevnějším přepravním prostředkem je lodní doprava", toto jste jako první zničily. Další dopravní cesta je železnice, naše země je v srdci Evropy nejvíce propojena i do nejmenších regionů. Přesto že se jedná o jednu z nejlevnějších a také ekologicky nejšetrnějších variant , je v současné době pro nejchudší veřejnost již prostě nedostupná. Vše je dokonale předražené a tím se tato doprava stává vyloženým luxusem, osobní doprava vozí vítr a skutečně jen pár jedinců (což se skutečně prodražuje), nákladní doprava je již jen jako doplňková pro silniční. Varuji vás , ve všech formách starší civilizace se trestal přečin proti státnímu zájmu setětím, hlava byla podána panovníku na stříbrném podnose, nemáte obavu že se to imaginárně může stát i vám?Věřím že se dobře zasmějete, ale já již požaduji hlavy všech co kašlou na ekonomickou a také ekologickou dopravu v našem státě, věřte tomu že vaše hlavy dostanu a nepotřebuji k tomu ani stříbrný podnos. Zadarmo to neděláte, nyní bude účet, možná že vás bude oplakávat rodina, nebo naopak vy budete oplakávat rodinu.   Mám jisté představy o stavbách komunikací, vše potřebuje to na co je určeno. Komunikace ke garáži je podstatně levnější než na těžkou dopravu, ke garáži postačí, podle pevného podloží, tak 20 cm základní deska, ovšem na těžkou dopravu potřebujete, zase podle podloží, 60 až 100 cm. Jelikož jsem stále ještě řidič, mám také možnost pozorovat opravné práce i nové budování vozovek. Více jak 50% opravných prací se děje fušersky, dal jsem se několikrát do řeči s těmi dělníky, příkaz majitele a jejich mistra byl naprosto jasný, udělat co nejlevněji bez více nákladů. Na dotaz proč nedávají penetraci a nebo alespoň gumoasfalt pro vytěsnění spár, trhlin, byla odpověď stejná, drahé. To je samozřejmě nesmysl, jedná se o pár korun, ale na druhou stranu, uvažují poněkud dopředu, tuto opravu budou dělat i v následném roce. Pro vysvětlení, nejhorší nepřítel vozovek je nadměrná námaha a mráz. Nadměrné zatěžování je jasné, vozovka nebyla konstruována na tuto nepřiměřenou zátěž a postupem času se nadměrně prolamuje, uvolní podloží. Prolamováním vozovky vznikají trhliny do kterých se dostává voda, vozovka není chráněna žádnou izolační vrstvou proti mrazu a malér je na světě. Zamrznutím této vody vznikne velké pnutí které přizvedne vozovku kde je naplněna vodou. A nyní si představte, mráz poleví a vozovka je již mrazem patřičně potrhána, nákladní kamion má například momentální zatížení nápravy kolem 8 tun. Polovina, to je jedno kolo, má 4 tuny, to je 4 000 kg, toto kolo přejede tuto poškozenou vozovku se zničujícím účinkem pro ráznost. Při rychlost 50 km/hod, se styk kola s poškozeným místem počítá na milisekundy, to je jako tlouct kladivem na toto místo. Za zimního období se střídá oteplení s mrazem přibližně asi 50 krát. Stav našich vozovek nastavuje tvář jak funguje úplatnost úředníka. Kde jaký Plzeňský právník naší poslanecké sněmovny, jinak pitomec, se ohradí že opravdu nemají peníze na rekonstrukci našich silnic ani dálnic, že vše bylo vyčerpáno v zimním období. Dobře, kam ale mizí peníze za prodej PHM, (pohonné hmoty), tato částka je astronomická, kde se tratí peníze z povinného ručení, dálničního poplatku, atd… Jako bych vás slyšel že nekradete, ale není bez zajímavosti, pokud by vás skřípla policie tak najdete i 5 000 000 Kč na kauci, to ale je jistě dar od strýčka.   Položím otázku, jsme členy Evropské unie?Možná ano, ale v jaké pozici?Jsme protektorátem několika mocností? Samozřejmě. Každodenní kecy v televizi, rozhlase a denním tiskem stále prohlašujete jaká jsme třída pro EU. Je přísloví , stokrát opakovaná lež se stává pravdou, a tomu věří snad jen vláda. Obyvatelé tohoto státu jsou přesvědčeni, že jsme pro EU jen zásobárnou levné pracovní síly a potencionální zákazníci brakového zboží,bohužel nás takto zařazují skutečně v EU. Jak se to stalo? Tuto otázku je nutno položit naší vládě, podbízením a naprostou nedisciplinovaností se doslova deklasovaly a tím i náš stát.

Jestliže se tvořil pakt EU, měl se vytvořit patřičný prostor, to se nestalo. Základním požadavkem členství EU měla být vytvořena komise k sjednocení veškerých cen jak potravin tak i průmyslového zboží s 10% tolerancí jak k plusu, tak v mínusu (samozřejmě s pohledu lokality). Nejdůležitějším krokem mělo být sjednocení mezd za práci s tolerancí pod 20%, jak plus i mínus. To je totiž naprosto nejdůležitějším požadavkem, vše totiž ovlivňuje jak výběr daní, sociálního pojištění atd.. Příklad: jestliže v Německu vydělám za jednu hodinu 300 Kč a zde jen 60 Kč, ( je to ponižující), tak Němec odevzdá státu podstatně více na daních a sociálním pojištění, zde po odečtu všech položek to není na život, ale bídu, stát se ale blíží k bankrotu. Zde je skutečná podstata jak se dostalo Řecko do finančních potíží, sjednocením všech ustálených norem jak v počtu úředníků a nutné justice lze totiž jistou formou kontrolovat chod státu. Evropou cloumá finanční krize, pokud by byl někdo alespoň trochu vnímavý a chtěl pomoci EU z krize,dal by na jednu moji radu, najděte si moje články z počátku devadesátých let a tam je popsána pohroma co čeká EU. EU nelze rozlišovat na chudé a bohaté státní celky, ale na naprosto rovnoprávné ve všech směrech. Jeden příklad: pamatuji ještě Československo, v Plzni jsem si koupil cigarety Start za 4 Kč, a za stejnou cenu jsem je koupil i v Prešově. Tak to má být i v EU, jestliže se toto nesjednotí EU je tím naprosto bezcenný byrokratický aparát, který bude neustále jen hasit v relativně chudých státech, až do rozpadu členů hasičů. Sjednocením platových tabulek vznikne v mnoha zemích jistý boom z vyšších příjmů a nastane hlad po nových vozech (bez šrotovného), a dalších vymoženostech současné doby. Je mi jasné že se snaží současné bohaté země využít náš stát jako protektorát a odčerpávají třeba naše lékaře a další vysoce kvalifikované pracovníky, ale na jak dlouho? Svojí krátkozrakostí se samy dostanou do pořádných potíží, jejich školství totiž postupem času degeneruje, toto již zde bylo, jen se více poučit z dějin.   Jaká řešení? Vyčlenit jedno vězení pro vládní lajdáky, nejlépe uranové doly. Důvod? Za otevření hranic pro zahraniční dělníky, za nebránění pracovního trhu. Dalším bodem je: neprosazení v EU rovnocenné partnerství, to je to nejdůležitější, nemám zájem žít v protektorátu.   Naše země je středem Evropy, to je holý fakt. Kam se podíváte, jen samé sklady na panenské půdě, je to doslova drzost zahraničních podnikatelů. No, stalo se, jak dál? Naše dálnice je již nepoužitelná jako dopravní tepna, bude řešení? Pokud bychom byly rovnoprávným členem EU, dalo by se vypsat výběrové řízení na přestavbu dálnice D 1, a to ve všech členských státech EU. Tato dálnice by šla, doslova vydupat ze země do 24 měsíců. Bylo by jedno na kolik dílků a kdo bude stavitelem, jestli to bude dělat Ital a vedle Němec, naproti bude Angličan a třeba Švéd. Bylo by to pod kontrolou jak cenové tak i kvalitativní, a v současné době by to každé zemi vyneslo zaměstnanost všemi směry, potřeba dopravních prostředků, stavebních strojů atd.. Peníze z EU jsou v současné době zneužívány pro nemožnost kontrolovat jejich skutečný tok, a hlavně, jejich efektivnost je poněkud podivná. Stavba dálnice, lépe řečeno dostavba dálnice, by měla být postavena podle návrhu z roku 1926 a to s železničním koridorem rychlodráhy. Nikde není psáno kde povede dálnice, jestli bude o 50 metrů vedle, nebo se bude průběžně pohybovat třeba i 2 km dále, po dokončení by se dala zrekonstruovat současná dálnice na jednosměrný provoz. Po dokončení by byla dálnice o 5, slovy pěti pruzích každým směrem, což by bylo do budoucna již dostatečné. Tento proud by měl být dost vzdálen od protiběžného, nehody z oslnění a také možnost dokonalého využití rychlodráhy. Vše by se dalo skutečně zrealizovat do tří let. Takto by bylo možno využít EU jako dokonalý dobře promyšlený a efektivní nástroj. Dálnice by bez dalších zbytečných průtahů mohla již vydělávat další peníze a nikoliv brnkat po několik let na nervy řidičů. Nemluvě o mnoho zachráněných životů, jenom je potřeba chtít něco pro tento stát udělat. Touto stavbou, a pod patronací EU by stavba nebyla tak prodělečná jak jsou v současnosti, valná část financí totiž končí v kapsách politických špiček, cestičku si vždy dobře pohlídají a kvalitně zametou. Dalším přínosem pro vedení EU, by byl fakt o rentabilitě tohoto kroku a jistou zkušenost o možnostech vzájemné vnitroevropské pomoci v reálu.Dosud se vzájemně setkávaly jen majetní jedinci z jiných zemí, a vedl je k tomu jen záměr jak bohatnout v nově otevřených státních celcích, jenže pozapomněly na jednu skutečnost, bez těch chudých pracujících nejsou nic. Mám ale jisté pochyby pro nemožnost realizace, a mám na mysli přímo velkého náfuky v EU a to Německo. Německo považuje sama sebe za spasitele a majitele okolních států, to je tvrdá realita, zde v naší zemi se chovají jako nadřazená rasa. Pracoval jsem po mnoho let s německými obyvateli, a naprosto bez nejmenších problémů, zažily válku a sloužily ve Wehrmachtu,byli mladí a chtěly jen žít, nikoli umírat.Jejich zkušenost byla dost drsná a proto žily doslova se srdcem na dlani. Jejich jak pracovní tak i morální kredit byl doslova bez poskvrny, vedle sebe pracovaly jak vojáci z východní fronty, tak tam byl i pilot z RAF. To mne doslova také dalo jistý díl výchovy z morálního hlediska , nesoudit národy ale jedince. No, ti, od kterých jsem pochytával jistá životní moudra již nejsou, jsou po smrti. Jejich potomci se ale chovají jako by jiné národy patřily do jiné kategorie lidstva, několikrát mne okradly, braly to jako samozřejmost, jejich sprostota a vyložená omezenost myšlení byla jako naprogramovaná. Co to jen znamená, nebo jaký to má smysl, položil jsem otázku na budoucno. Cíl má být tento, naladit národ na euforii jistého jejich vrcholu a potom je zrazit na kolena do největšího ponížení, nemá se to stát jen těm kteří chápou co provedly jiným národům, a na to bych si rád počkal. Stále se nachází dost těch, kteří by chtěly anulovat Benešovy dekrety, no dobře, proč ne. Dal bych jim po čem vyloženě touží, nějaká krematoria máme a na hřbitovech se také nějaké místo najde. Mohou to pochopit naprosto dokonale, co přály jiným národům mohou dostat také oni samy, je za co.   Hodně velký zájem a dotazů koho budu volit, podpořím VV, Věci veřejné, je již potřeba vše změnit, současní vládci jen vydrancovaly tento stát. Pokud by měly zájem o blaho lidu, nebyla by zde nadměrná chudoba a pár desítek jedinců s pohádkovým bohatstvím. Tyto nůžky jsou doslova otevřeny na 180 stupňů. Do tohoto maléru jsme byly vtaženi se zahraniční účastí, a jak z této situace ven je jasná, stejné podmínky jak ve vyspělých státech unie, jinak padne do stejných pozic i ten vyspělý stát. Toto jsem popsal a varoval již před mnoha lety, náš stát byl ve skvělé formě, byl uměle vydrancován a zdůvodnilo se to jako nemožnost konkurovat, blbost. Byl to jen boj o trhy a zákazníky, to jsem popsal jako o Pirhově vítězství, a předpověděl finanční pád zemí kteří k tomu pomohly, stalo se. EU nyní bude muset přehodnotit dost programů a pokud nechce utrpět vyložený debakl, začne pracovat tak zvaně fifty fifty. Nemusí mít obavy o zaplavení pracovního trhu, kdo by kam chodil? "Je lepší vydělávat doma , a pokud vydělám dost, dám samozřejmě vydělat i jinému. To je zákon trhu a peníze vydělávají zase jen peníze".(Henry Ford).   Kropáčova Vrutice        11.5.2010.                                                     ERS