Jak dlouho se necháme okrádat?

02.09.2014 18:56

Jak dlouho se necháme okrádat?

 

Do mé kanceláře: Finanční poradenství chodí mnoho podvedených lidí, kteří nemají peníze na právníky. Jsou podvedeni, okradeni, nebo mají podivné exekuce.

Příklad č.1 /Zajímavé pohledávky exekutorů:

Mladý muž, který ještě stále pracuje má dluh u KB za vedení účtu v částce 4.394,67 Kč. Tento dluh odkoupil exekutor JUDr. Marcel Smékal od Českého inkasního servisu s.r.o. a pohledávku si navýšil na částku 113.196,35Kč.

 

Ten samý dluh za vedení účtu v KB v částce 4.394,67 vymáhá ten samý exekutor

s navýšením na částku na 34.824,20Kč.

 

Mladík si půjčil od KB 120 000,-Kč na auto, které potřeboval na dojíždění do zaměstnání. Po splacení částky 50 000,-Kč havaroval a auto bylo na odpis. Po ukončení neschopenky byl propuštěn. KB si dluh navýšila na 199.647,81Kč. JUDr. Marcel Smékal si částku navýšil na 705.722,86Kč.

 

Jen Judr. Marcel Smékal za dlužnou částku 204.042,48Kč si chtěl vydělat 649. 700,93Kč. Pochopitelně jsem mu to trošku změnila.

 

Další jeho podivná pohledávka, kterou vymáhá JUDr.Petr Kocián z Brna je ve výši 145. 398, 66Kč od SERRAGHIS MANAGMENT LTD se sídlem na Kypru. Pohledávka mu byla předána společnosti S.A. AVALON CONTINENTAL s registrací na Britských Panenských ostrovech. Zastoupeni jsou našimi právníky z Prahy. Tato pohledávka prý vznikla u ČESKÉ SPOŘITELNY. Pán sice žádal o půjčku v částce 70 000,-Kč ve spořitelně v Nymburku. Tam mu byl však úvěr zamítnut, měl negativní zápis z KB. Podle zjištěných materiálů mu byl poskytnut úvěr v Přerově. Problém je ale v tom, že ten mladík tam nikdy nebyl. Zadáte-li si do vyhledávače AVALON CONTINENTAL, najdete několik stran o tom, jak společnost z Panenských ostrovů vymáhá dluhy na našich občanech s pomocí exekutora JUDr. Petra Kociána z Brna. Někteří lidé přišli i o střechu nad hlavou. Jestli oprávněně, nebo podobně jako tento mladík nevím.

V kterém státě mohou naši lidé vymáhat pohledávky cizinců a dělat z nich bezdomovce?

Kolik podobných exekucí donutí mladé lidi aby nechodili do práce? Vždyť když jim část výdělku vezme stát na daně, sociální a zdravotní pojištění, zbytek exekutor, nemůžeme se divit, že raději dostávají sociální dávky od státu a zbytek si seženou. Krádeží, přepadáváním a různým nezákonným způsobem. Tento mladík nechce páchat trestnou činnost a chce své dluhy zaplatit dříve, než si založí rodinu.Je to příběh jednoho mladíka, kterého rodiče vyhodili z domu hned jak zjistili, že se o něho zajímá exekutor.

Neměl peníze na právníka a poštu si nevyzvedával. Nebyl doma hodně dlouho. Nezbylo mu, než jít do INSOLVENCE. Insolvenční správce o těchto podivných exekucích věděl a přesto se nesnažil je popřít. Proč také? On má přeci zajištěných přes 1 000,-Kč měsíčně za každého klienta na 5let. Proč by jeho dluhy snižoval? Soudce také nezajímá oprávněnost exekucí. Kde tedy hledat spravedlnost? Mnoho mladých lidí, kteří mají podobné exekuce, nemají zájem pracovat, proto že jim nezbývá ani na dopravu do práce. Žijí na sociálních dávkách, páchají trestnou činnost a dávají se dohromady s tím, že se poučili UKRAJINOU a udělají si pořádek sami. Já to sama nezastavím!

Kde vezme stát na důchody, když platí dávky těm, co si své problémy řeší nezaměstnaností a kriminální činností?

Příběh č.2

V červenci roku 2013 přišla do mé kanceláře paní, která svého syna včas

z domova nevyhodila. Dokonce si sama brala půjčky, aby mu pomohla splácet dluhy, které si svou nerozvážností syn nadělal.

 

Začátkem května r.2012 přijel exekutor Mgr. René Mohyla z Přerova do bytu paní V. vymáhat exekuci na syna Ondřeje byla necelých 180 000,-Kč. René Mohyla řekl paní V., že za dluhy svého syna a exekuce ručí svým majetkem a všechno včetně záclon a lampičky ji polepil. Paní plakala že už si pračku, ledničku, ani televizi nekoupí proto, že se zadlužila i ona, aby synovi pomohla dluhy splatit. René Mohyla se ji zeptal čí je byt. Odpověděla že družstevní, a ona je členkou družstva. René Mohyla ji slíbil že má známého, který jim pomůže. Ondra mu dal své tel.číslo a na něj se mu ozval pan Oračko z Přerova. Dohodli se, že přijede s věřitelem panem Míčkem, který jim peníze půjčí na zástavu bytu. Stále se mluvilo o zástavě bytu a že věřitel chce být zapsán jako člen bytového družstva. Podklady k bytu jim poslal Ondra e-mailem naskenované. Za zprostředkování půjčky chtěl pan Oračko původně 144 000,-Kč. Tak že půjčka byla nakonec dohodnuta na 400 000,-Kč. O žádném převedení bytu se nemluvilo. Naopak pan Ing. Vladimír Míček několikrát říkal, že o byt nemá zájem. Dohodli se, na splátkách 6 800,-Kč měsíčně že je bude splácet Ondra a dokonce mu pan Míček řekl, kde si má založit účet na splácení. Přijeli znovu 23.5.2012 vyzvedli si paní V. z práce na hodinku až dvě jen k podpisům smluv, které si paní u notáře nečetla. Vždyť i na Bytovém družstvu když se ho paní ptala co tam má napsat řekl, že jde o výpomoc paní V. Paní V…to utvrdilo, že se jedná o výpomoc a zástavu než se zaplatí půjčka. Netušila, že mu byt v hodnotě 1 700 000,-Kč převedla za 400 000,-Kč. Z nichž předala 200 000,-Kč panu Oračkovi. Jak po ni žádal i pan Míček. Pan Míček stále vysvětloval, že je to jen záruka na půjčku a že bude veden jako člen družstva tak, jak byl veden i její bývalý manžel. Při podepisování smluv u notáře se spěchalo. Ona do práce, oni zpět do Přerova. Kopie všech smluv ji přišly asi za dva měsíce. Když si vše paní Víš. pročetla, pochopila, že se ji byt nevrátí ani až splatí Ondra půjčku. Byt na pana Míčka převedla a ona ve svém bytě může bydlet jen do roku 2015. Pak se musí bez náhrady vystěhovat. Popadl ji vztek a syna z bytu vyhodila. Bohužel POZDĚ!!! Ondra platil 6 800,-Kč na účet vedený v Uni Credit Bank, jak mu to pan Míček doporučil. Po roce ho dohonily další exekuce, které mu zaměstnavatel musel strhávat ze mzdy. Účet mu exekutor zablokoval a pan Míček nedostával oněch 6 800,-Kč měsíčně. To ale pan Míček musel vědět, když mu doporučoval aby si založil Ondra účet v Uni Credit Bank. Měl tak důvod proč paní z bytu vyhodit po roce pro nezaplacení nájmu. V bytě ale byla trvale hlášena i dcera paní V., která bydlela momentálně v bytě svého známého. Vše jsem popsala a podala návrh na vyšetření podvodu na Státní Zastupitelství.

Dne 7.srpna 2013 mi volala dcera Andrea paní V...že maminka se musí do zítra z bytu vystěhovat a nemá kam. Chce proto vyskočit z okna, aby panu Míčkovi byt uvolnila. Okamžitě jsem jela k nim a paní V. jsem vysvětlila proč to nemá dělat a že nemá byt jen tak bez náhrady opouštět, že tak panu Míčkovi dala více než 1mil.Kč. Měla jsem dojem, že jsem paní přesvědčila, aby si život nebrala.

Druhý den jsem měla narozeniny a chystala jsem pohoštění pro gratulanty.

Zvoní mi telefon. Zvednu ho a volá mi Andrea, dcera paní V., že mamka chce skočit z okna, proto že pan Míček je opět u nich a trvá na okamžitém vystěhování. Vytočila jsem číslo 158 a oznámila, že na adrese Jana Masaryka, číslo…… chce ze čtvrtého patra vyskočit paní. Jestli by tomu nemohli zabránit. Nedalo mi to a zavolala jsem i švagrovi aby pro mne přijel. Chtěla jsem si být jistá, že na mé narozeniny nikdo život sám neopustí. Přijel asi za 15 minut a jeli jsme k paní V. Před domem nastupovali dva policisté do auta a já se jich ptala, jak to nahoře vypadá, jestli tomu neštěstí zabránili. Odpověděli, že je vše v pořádku. Z okna se dívala dcera paní V. a otevřela mi vchod do domu. Přišla jsem do bytu a tam seděl černovlasý a opálený pan Míček. Řekla jsem mu, že s tím vystěhováváním musí počkat jak rozhodne soud. Řekl mi že tam nemám co dělat a že mám vypadnout. Že je to jeho byt. Opakovala jsem, že je podána žaloba na St.zast. a že má počkat na vyšetření policie. Pan Míček mi nabízel 15 000,-Kč se slovy: tady máte 15 000,-Kč a vypadněte a nezajímejte se o to. Zasmála jsem se mu, že nejsem tak lehce úplatná. Že jsem si zjistila jak s panem Oračkou z Přerova podnikají a že tento kšeft jim bohužel nedopadne. Chvilku jsme se dohadovali. Nakonec to vypadalo že si pan Míček uvědomil, že vím o jaký podvod šlo. Už netrval na okamžitém vystěhování. Jsem kuřačka a chtěla jsem si zapálit cigaretu. Postavila jsem se k otevřenému oknu a zapálila si cigaretu.V levé ruce jsem držela telefon a chtěla jsem zavolat švagrovi, kterého jsem zatím poslala domů, že mu pak zavolám aby pro mne přijel. /Bydlí kousek od toho domu, kde se vše odehrávalo/. Než jsem našla číslo volané jako poslední, chtěla jsem si odklepnout cigaretu z okna ale tak, abych neodklepla popel sousedům na parapet. Vyklonila jsem se z okna a v tom do mne pan Míček strčil dost silně se slovy: Já jsem Vám řekl, abyste vypadla. Jak jsem se lekla, zmačkla jsem omylem opět číslo 158. V pravé ruce jsem držela cigaretu a bránila jsem se a nahlas mu nadávala co si to dovoluje na mne sahat. Pan Míček mne chytil pod krkem a já se opět vyškubla. Ovšem na krku jsem měla tři pořádné škrábance. Sotva skončila hádka a pan Míček si uvědomil, že dokážu stát pevně na svých nohou, někdo zvonil. Byli to ti dva policisté. Pan Míček si vzal jednoho z nich do chodby a předával mu balíček tisícikorun z kapsy, které dával mě. Policisté chtěli můj obč. průkaz a řekli mi, že byt je pana Míčka a pokud si pan Míček přeje abych ho opustila, musím tak učinit hned. O tom, že je podané oznámení na Státním Zastupitelství jsem jim řekla a oni mi odpověděli, že až se to vyřeší, pak se může paní vrátit. Nikdo z nich si ani nevšiml oněch tří škrábanců na krku a neptali se proč jsem křičela, což jistě v telefonu slyšeli. Neposlouchali ani to, že mne pan Míček chtěl vyhodit z okna. Opět jsem si uvědomila jak silnou mám ochranu, ale někde na hoře. Paní V. se musela vystěhovat druhý den.

Obrátila jsem se na jistou právničku z Pardubic a požádala ji o pomoc paní V. Paní V. ji zaplatila 22 000,-Kč. Pak jsem se dověděla, že to státní zástupkyně žalobu zamítla. Já jsem zjistila od jistého pána z Přerova, že za panem Míčkem v Přerově stojí lidé i z politiky. Tento případ není první a asi ne poslední. Jak je vidět, soudci kryjí podobné podvodníky. Státní zástupkyni muselo dojít, že paní rozhodně nechtěla prodat byt v hodnotě 1.600 000,-Kč za 400 000,-Kč a 200 000,-Kč z toho dát za zprostředkování.

 

Otázka je:

JAK DLOUHO NECHÁME SPOLUOBČANY OKRÁDAT O STŘECHU NAD HLAVOU? OPRAVDU SI NECHÁME „VYRÁBĚT“ BEZDOMOVCE, KTERÝM BUDE STÁT PŘISPÍVAT NA BYDLENÍ V PRONÁJMU U TĚCH, KTEŘÍ MĚLI PENÍZE A MOHLI SI KOUPIT CELÉ PANELÁKY? VŠE SE NÁM JEDNOU VRÁTÍ! OTÁZKA JE KDY? NA TO ODPOVĚDĚT NEUMÍM. KDE VEZME STÁT PENÍZE NA DŮCHD PŘÍŠTÍ GENERACE? NEBYLO BY LEPŠÍ, KDYBY SI DLUŽNÍCI SAMI NEMOVITOSTI PRODALI ZA ODHADNÍ CENU? UHRADILY BY DLUHY A ZA ZBYTEK SI MOHLI KOUPIT LEVNĚJŠÍ BYDLENÍ? MOBILNÍ DŮM SE NECHÁ KOUPIT ZA 200 000,-KČ. K TOMU KOUSEK ZAHRADY A OPĚT MAJÍ LIDÉ KDE BYDLET BEZ DOPLÁCENÍ OD STÁTU. PRAVDA JE, ŽE BY TAK NEVZNIKALI DALŠÍ MILIONÁŘI, KTEŘÍ VYDĚLÁVAJÍ NA CHUDÝCH OBČANECH.