Kauza piráta silnic Trpišovský

08.05.2014 21:45

Jen bych ještě k další věci a to je kauza piráta silnic Trpišovského...Osobně jsem kdysi testoval vozy, takže předpokládám, že řízení vozidel ovládám i při vyšší rychlosti jak je 200km/h, pro mne to nebyl problém. Ze svých poznatků vím, co si lze dovolit a co ne a tvrzení Trpišovského, nevěřím ani to nejmenší. Stalo se mi, jelikož stále jezdím, to samé že mě vy-brzdilo auto a měl jsem starosti, abych zabránil srážce. V běžném životě jezdím, dá se říci podle předpisů. Je ho jednání rádoby majitele silnic  (  PIRÁT )
nelze slučovat s užíváním silnic a jakékoliv pozemních   komunikacích. V tomto případě bych zabavil řidičské oprávnění do konce života tohoto exota. Jakékoliv výmluvy JUSTICE na obranu tohoto piráta, bych okamžitě předával ke  kárnému řízení a celou kauzou, by se zaobírala vyšetřovací komise. A ten státní zástupce, který zrušil trestní stíhání piráta, by byl odejít z postu JUSTICE. Jedná se totiž o napomáhání k pokusu o vraždu a v některých minulých případech se i jednalo o vraždu, byť pirát  vysoce postavena osoba dokonale dokáže naši úplatnou JUSTICI zaujmout tučnou obálkou.Pokud bude kdokoliv bránit tyto nešvary jak na silnicích, tak v Justici,  tím napomáhají jen k zesměšňování našich zákonů a práva. Každý by si měl uvědomit, že někde existuje počátek práva a také konec a vše má své vymezené hranice.Právo by mělo mít skutečné mantinely bez výjimek a metr pro každého naprosto stejný. To je totiž DEMOKRACIE.Krytím Trpišovského je výsměchem obyčejným občanům a vyložená propaganda fašistického jednání státní moci.

ers Krpy 5. ledna 2011