Poctivost magistrátu

27.12.2005 00:00

Poctivost magistrátu.Jsou vánoce, je to čas lásky a také míru, jen na dosah konec roku. Každý člověk této země tento čas prožívá po svém, také já. Nejsem sám, kdo se ohlédne za uplynulým rokem a dělá rekapitulaci, co bylo dobré, a co špatné. Nadpis článku není náhodný, avšak je nepřesný, skutečný nadpis by měl znít asi takto "Skutečná poctivost mafianstrátu", bylo by to výstižnější.Nyní sedím nad tímto článkem a jsem skoro bezradný, co napsat? Je to dost složité dilema, popsat stovky listů papíru jen s několika sty podivných praktik magistrátu, nebo jen několik pro ukázku, jak se praktikuje zlovůle na účet občanů. Vše, co zde popíši, bylo možné zastavit a podrobit vyšetřováním ze strany ministerstva vnitra, ale nebylo. To ale ukazuje jak dalece sahají chapadla mafianstrátu, prostě řečeno, propojení těchto institucí není náhodné. Na tuto instituci neplatí ani úřad pro ochranu spotřebitele, antimonopolní a nakonec ČOI. Vše je pod něčí ochrannou rukou, prosazují jen svá stanoviska bez možnosti jakékoliv obrany obyvatel, a také zásadám zdravého rozumu. Vše, co by mělo fungovat k prospěchu a naprosto přehledně pro obyvatele, je předem odsouzeno k nezdaru. V čem je chyba? Je to v podstatě jednoduché, čím je počet obyvatel větší a na malém prostoru, je tím zaručena i jistá anonymita s nemožností patřičné kontroly. Tato varianta je dostatečnou zárukou jisté beztrestnosti, a zárukou jsou i dobré známosti na všech postech vládní moci. ( Na všechno, co obsahuje byrokratický aparát jsem uvalil klatbu, prostě řečeno, skončil jsem dobu chránění byrokratů a otevřel loveckou sezónu). Najde se dost jedinců, kteří se mnou nesouhlasí z nevědomosti problému, ale také několik nesouhlasných odpovědí i přes přímé zainteresování právě na těchto problémech. Jeden z těchto jedinců se jmenuje Bém, je přímo v čele dá se říci spiknutí, a nic proti tomu nedělá. Tak třeba mnou několikrát kritizovanou městskou dopravu, (mimo mne, bylo několik tisíc kritických dopisů a několik stovek novinových článků, vše bylo vyloženě zameteno pod koberec), o co se vlastně jednalo? Jednalo se o transparentní jednání pražské hromadné dopravy, co vede vlastně k neadekvátnímu navýšení ceny jízdného. Je to do nebe volající podvod bez možnosti obrany. Kdo nese na všem odpovědnost? Primátor, a ten se jmenuje Bém, neplní to, co se vlastně zavázal plnit. Zde se ale již jedná o nadržování k trestní činnosti, a také nelze uvést do protokolu pachatel neznámý.Není tajemstvím, že se denně v průměru přepraví jeden a půl milionu cestujících, vynásobením jen řekněme deseti korunami máme denní příjem patnáct milionů korun. Každý si jistě dokáže spočítat kolik je to jen za jeden měsíc a nakonec za celý kalendářní rok. Není ale bez zajímavosti, že cestovní lístek je jen jeden. Bylo by vcelku logické nakupovat jen takový lístek čím zrovna pojedu, metrem, autobusem, tramvají, vlakem. Proč? Každý tento podnik má své ředitelství, a tato ředitelství zastřešuje ještě další ředitelství. Suma sumárum, cestující platí pěti ředitelstvím. Je jistě dobré platit jen jedno jízdné, je to ekonomické, ale proč platit tolik byrokratů? Je to ekonomické? Ani ve snu. Touto cestou se dá dobře zneprůhlednit celkový stav, a průchodnost nutného finančního toku, na všem je ale podepsán magistrát, jistě ne bez přímého zainteresování. Není bez zajímavosti, že jestliže by bylo odbouráno vše co je absolutně zbytečné k nutnému chodu této dopravy, cena jízdného by se dala snížit na čtyři až pět korun, je to reálné. Zde na tomto poli hromadné dopravy selhalo podivně dost nadřízených institucí, nebylo proti zřizovateli zahájeno trestní jednání třeba již jen za distribuci deníku Metro. Jako cestující chci znát skutečnou cenu a mne tento tisk nezajímá, nepožádal jsem o něj. Je to přímo výsměchem pro cestující- zákazníky, bylo by to stejné jako že s nákupem chleba zaplatím ještě mast proti plešatosti. O podivných aktivitách tohoto molochu mnoho občanů netuší, je toho ale dost na několik desítek žalob.Přijetím minimální ceny jízdného by bylo ušetřeno mnoho, například snížením dopravní zatížeností města by bylo korunováno dopadem na lepší životní prostředí, jak na bázi snížení škodlivých emisí , tak i na důrazné ničení podkladů městských komunikací. Čistota ovzduší by byla korunována menší nemocností a trvalým poškozením jeho obyvatel. Jen málo kdo má takové možnosti, aby si upevňoval zdraví u moře, nebo na horách. Nelze také stěhovat třeba Národní divadlo k moři a následující sezónu do Alp, bylo by to potřebné k nabrání protilátek a odstranění usazených škodlivin. Je jasné, že toto národní dědictví nebylo určeno jen třeba naší a následné generaci, ale všem následným generacím v daleké budoucnosti, máme tedy již jistou povinnost toto ochraňovat. Zde se jedná jen o chemických destrukčních látkách, co ale lze říci o nebývalých otřesech způsobenou nadměrným zatížením komunikací? Je to dost katastrofické, město je dost zatíženo dopravou zrovna na těch nejcitlivějších místech, podloží je nestabilní a tím také dost velkou měrou hrozí poškození s nenapravitelnou změnou. Památky se mohou zanedlouho změnit v jakési Koloseum, něco jako Řím. Reakce magistrátu na má tvrzení budou jako obyčejně opačná, dokážou si vyloženě koupit pro ně příznivá stanoviska, je to stejné jako s ovlivněním vyšetřování pádu vánočního stromu, pachatel je neznámý (přesto že se pod jakýkoliv projekt musí někdo podepsat a také odčerpá peníze). Tento trend o skutečných pošlapání práva je alarmující, vše, co organizuje a vykazuje magistrát, je ve skutečnosti jen Potěmkinovou vesnicí.Vše, co popisuji o skutečnostech magistrátu, nelze dobře popsat pro jeho složitost, pro dobře neinformovaného čtenáře vysloveně nepochopitelné. Těsně před vánocemi jsem byl vysloveně napadán a osočován nějakým Schwarzem ze záchranné služby Praha, důvodem bylo, prý o mé špatné informovanosti a jednostranném pohledu. Nu, tak zde tedy popíši jak to asi funguje pod přímou patronací nadřízeného orgánu- magistrátem. Mimochodem, toto napadání odnesl naprosto nevinný člověk, je to jen člověk obsluhující tyto internetové stránky s mým logem. Požádal jsem jej o veškeré monitorování výhružek a neadekvátních hulvátských odpovědí, autorem je údajně lékař. Pročítáním těchto podivností jsem se neubránil dojmu, že se spíše jedná o dost nemocného člověka s psychopatickými sklony. Pokud má ale lékařské vzdělání, mělo by mu být neprodleně odňato.Již před několika lety jsem započal sledovat podivnosti v pražské záchranné službě, tisk se tím dostatečně probíral. Je to dost citlivé téma z pohledu i možného pacienta, dost věcí mi na všem nesedělo, proto jsem se časem dostal k přímým aktérům této kauze. Veškerá kritika na ředitele je a byla pravdivá, je doslova držen jen z pomocí magistrátu nějakou Hálovou a jejími nadřízenými. Oponenti kritizující veškeré kroky a nesouhlasící s ředitelem jsou vyloženě likvidováni všemi dostupnými prostředky, jejich páky jsou vedeny přímo z magistrátu přes policii a dalšími aktéry i s pomocí tisku. Je jistě pochopitelné, že třeba novinář nemá patřičné znalosti jak z anatomie, tak i z orgánů nutných člověku k přežití, pro novináře je to dost tenký led. Já se nepovažuji za novináře, k lékařství jsem si již přičichl jako dítě, bylo dost kapacit v rodině, které toto přednášely, dá se tedy říci že něco pamatuji z rozhovorů a studia. Moje parketa se ubírala jiným směrem, mám jiné zaměstnání. Dost mne udivilo tvrzení i přes televizi, snad to bylo v pořadu Na vlastní oči, jak nějaký doktor Mareček (snad se tak jmenuje) špatně oživoval pacienta, to mne zarazilo. Jenže z tohoto šotu vyplynul jeden fakt, pacient nelze nastartovat jako motor, člověk neznalý problematiky jistě tohoto doktora považuje za vraha. Pro objasnění, lidský mozek počíná odumírat již kolem čtyř minut po srdeční zástavě, je to nedostatkem kyslíku a hlavně snížením tlaku krve v mozku, vše ovšem závisí na okolní teplotě a hlavně na jedinci počínaje věkem. Jistě by byl ten člověk zachráněn pokud by osoba volající záchranku okamžitě započala s umělým dýcháním a masáží srdce, po příjezdu záchranky by vše již byla práce lékaře s patřičnou injekcí. Nedostatečnou plícní ventilací a snížením krevního tlaku je mozek natolik poškozen, že je vysloveně vynulován, pokud se takový člověk ještě dá oživit, je jako člověk jen podobou, je v kómatu. Je ve stavu, kdy snad žížala je chytřejší. Je to jako s počítačem, kontrolka ukazuje zapnutí, ale program nefunguje. Proč toto popisuji? Následně jsem se dozvěděl jednu podstatnou věc, byl jedním z kritiků nějakého Schwarze. Je to jen shoda náhod? Jistě ne.Naproti tomu je další poznatek, přátelé-pochlebovači tohoto Schwarze jsou naprosto beztrestní, jeden příklad za všechny. Při nějakém zásahu záchranky se objevil i lékař který je blízkým spolupracovníkem tohoto Schwarze, odstrčil lékaře poskytujícího pomoc a navrhl dát injekci do infuze, to také vykonal. Tento zásah byl přímo hrubým kázeňským narušením, a další přestupek je tento: infuzi kterou aplikoval byla několikrát navýšena, prostě řečeno byla to smrtelná dávka, tuto dávku neměl šanci přežít ani slon, lidově řečeno, operace se během chvíle změnila v pitvu. Tento člověk je stále ve své funkci, přestože byla jeho míra provinění prokázána i v televizním pořadu, jmenuje se snad Valach ??????Napadlo mě, jedna z monitorovaných podivností také se jménem Schwarz, může se jednat o náhodu nebo shodu jmen. Člověk tohoto jména napadl nějaké mladíky v autě za nějaké jejich pochybení, napadl je pepřovým sprejem a ve finále ještě srazil k zemi pažbou pistole, kterou ovšem má legálně. Pročítáním výhružek na mou adresu se domnívám, že to bude ta samá osoba, dost to k sobě sedí, stejné psychopatické sklony se nedají utajit.Dost jsem se dozvěděl i o soukromém životě tohoto člověka, vcelku je to pro mne nepodstatné, ale zajímavé. Nezaměstnává svého syna jen náhodou jako počítačového experta? Na pracovišti není, ale plat odchází snad na jeho jméno? Těchto podivností kolem tohoto Schwarze je dost. Je dost všelijakých podivností kolem tohoto jména. Jedná se také o podivných nákupech sanitních vozů značky IVECO a také nějakých Mercedesů. První ze značek je přímo nebezpečné jak pro řidiče a posádku a o pacientu nemluvě. A Mercedesy, ty mohou jen do tří nemocnic, jejich šíře a výška jim to nedovoluje, pacient se tam prostě vysadí a nebo nějak jinak dopraví. To znamená další nutný čas k nutnému ošetření, vše se potom nesčítá na minuty, ale i hodiny, zde je přímo jasné, proč se navyšuje úmrtnost pacientů. Další z podivných nákupů je to podivné IVECO, jeho přestavba na sanitní vůz je dost podivná, kdo to byl, co to schválil. Kdo pod to dal podpis? Proč se ptám? Zde se totiž již jedná o kriminální čin. Přestavba již přesáhla dovolené zatížení na nápravu, a bez posádky. Obsazením posádkou, a případně pacientem, se toto vozidlo již stává nebezpečné v silničním provozu. Těch otázek k tomuto vozu by bylo nespočet, mohu se domnívat, že nákup těchto vozů zapáchá vyloženě korupcí. Vybavení vozu bylo na špičkové úrovni, dostavba, tak třeba lehátko vybavené proti otřesům řízené počítačovou jednotkou. Vše bylo následně vyhozeno pro odlehčení vozu, bylo to nahrazeno obyčejným lehátkem, váhová úspora byla stejně minimální, jen asi padesát kilo. Tak bylo vyhozeno pro padesát kilo jen asi 300 000 Kč, to se to vyhazuje z eráru, daňový poplatník to zaplatí.A další podivnosti s provozem těchto sanit pokračují, dost často se prostě utrhne třmen na nápravě, je to způsobeno nadměrnou námahou, na kterou tento vůz není určen. Při seznamování s daným problémem jsem se vyloženě zarazil, tam kde bych očekával svorník minimálně o průměru 14 mm, byl svorník o průměru 10 mm. Podle lomu se jednalo o pevnostní šroub, odhadem K 150-250 kg. Na danou zátěž absolutně nevyhovující, jak to mohlo projít technickým schválením??????????? Pokud to bylo oficiálně schváleno, tak v technickém průkazu by měla být uvedena maximální rychlost do 5 km/hod.. Jak je možné vůbec vydat technické osvědčení s tak hrubou závadou a to ještě pro sanitní vůz? To mi rozum nějak nebere, jedná se přitom o vozidlo kde nemají platit žádná omezení v rychlosti. Pro tuto variantu má i ve výbavě výstražný maják, do současného provozu by měli být sanity vybavovány i předním přídavným rámem, to není luxus ale již nutnost.S touto sanitou bylo již také přímo bouráno, a to v areálu nemocnice, policie to klasifikovala jako nepřiměřenou rychlost (jednalo se asi o 35km/hod). Viníkem byl řidič, to byla ale doslova nehoráznost policejního vyšetřovatele a celého ansáblu. Nikdo, opakuji znova nikdo, neuvedl jako závažné porušení technického stavu vozidla přetížením únosnosti. Bylo nad slunce jasné že, utržená náprava se tím okamžikem stává jistým nezávislým rejdem které řidič nemá možnost ovládat. Toto se také stalo, štěstím bylo že se zde zrovna nikdo nenacházel, řidič byl obviněn tím že údajně překročil padesáti kilometrovou rychlost. Toto tvrzení ale lze bez nějakého pochybení vyvrátit, úlomky svorníků by byly nalezeny minimálně 30 metrů za vozem, zde se jednalo o nějakých 10-12 metrů, dalším argumentem je , tato zatáčka v areálu lze bezpečně projet do 40km/hod.. Bez komentáře. Těch sanit bylo touto závadou postiženo několik, konkrétně tři, je jen vyslovená náhoda že se svorníky nevytrhly při vyšší rychlosti a s pacientem, raději nedomyslet. Čtvrtá se jen převrátila na dálnici (není dobře řešeno váhové rozložení k tak hrubému nedostatku), prostě ji sfoukl vítr.Každý, kdo se o tuto tématiku zajímal, například několik novinářů ( kolem 20 lidí), byl následně napadán a bylo mu vyhrožováno soudní žalobou, neskončilo to jen u hrozeb. Vše je manipulováno z vyšších míst magistrátu, nekončí to jen hrozbou, jsou i jisté tlaky na ukončení novinářské činnosti a není výjimka hrozeb typu "taková malá rodinná tragedie". Na záchrance je neskonalá šikana ze strany Schwarze a jeho kumpánů, "šofér-nešofér, lékař-nelékař, jednou jsi si stěžoval,tak půjdeš, zde jsem carem já". Jak jsem to pochopil já: tento ředitel je vysloveně psychopat zbavený svéprávnosti, proto bylo nutno dodat magistrátem jistou tiskovou mluvčí paní Cigánkovou pro zlepšení jeho image. Chybou je ovšem to, že již také papouškuje jeho lži, no, koho chleba jíš……….Byly, a jsou činěny jisté kroky přímo k diktátu, co a jak mám psát, jedná se o nepokrytou cenzuru. Jsou i jisté kroky k úpravám mých článků na Internetu. Mimochodem, na záchranné službě byla zablokována složka ERS. Autoři těchto rozhodnutí jsou vyloženě naivní, stále používám několik duplicitních cest k doručení informací na správný stůl, staré osvědčené zkušenosti měnit cesty,. a styl neměním. Internet je jen tak mimochodem k seznámení veřejnosti. Demokracie nepřijde sama, je nutno o ni stále bojovat, současnost má podtext fašismu, což také potvrzují mé poznatky jak z té záchranky a celého jednání magistrátu, tak ještě krytím státní mocí.Dlouho jsem zvažoval jak nejlépe a nejpřesněji popsat magistrát, nakonec jsem zvolil záchrannou službu, mé rozhodnutí bylo z toho důvodu, že je, a bylo dost mediálně popsáno, ale bez skutečného pozadí všech lumpáren. Toto je skutečný obraz všech odborů a oborů které jsou pod střechou magistrátu, je to jedna vyložená žumpa. Co se náhodou dostane na veřejnost je dost potíráno a vedeno k zapomnění, mete se to prostě pod koberec. Co již nelze zamést, tak se o to prostě postará třeba policie a následně nějaký justiční orgán. Stejně jako v případě toho šoféra a několika novinářů. Tento Schwarz se dost zajímal o mou osobu, mou adresu mu jistě dodá pan Klaus anebo poslanecká sněmovna, mimochodem, patřím pod soudní dvůr v Haagu. Jistě vám to postačí, pane Schwarz.Jen na okraj mého článku, čtenáři si jistě vzpomenou na podivnosti v magistrátních kuloárech, není to tak dlouho, co tam byla nějaká válka mezi nějakým Igorem Němcem a nějakým Paroubkem, nu, pro vaši informaci, bylo to samozřejmě zameteno pod koberec. Nějaký miliónek sem nebo tam je vcelku pasé, jen aby nám chutnalo. No, a nyní je toho pod koberci tolik , že se již zmenšilo celkové pracoviště, bude nutno buď udělat generální úklid (což by se jmenovaným aktérům zrovna nehodilo), nebo nákup dalších budov s většími koberci.Praha 27.12.2005. ERS