Radar USA

08.05.2014 21:52

Pod tímto spojením se mohu domnívat mnohému, já jsem samozřejmě již dávno udělal jisté kroky v jeho neprospěch, a nebude sám. Zdravím Frankfurt, stačí tato odpověď?Domnívám se že, další otázky vesměs o věrohodnosti a slušnosti USA k zahraničí mohu spojit také s tou otázkou, mám li nějaké reálné zkušenosti zasahování občanů USA neslučujících se slušnou morálkou v cizích zemích. Tyto dotazy mě byly tlumočeny ze zámoří, jak je vidím já.Před několika lety jsem hledal práci ve svém oboru, tu jsem našel. Zanedlouho jsem zjistil že, jsem zaměstnancem nadnárodním podnikem a majitelem je občan USA. Jelikož jsem člověk dost zvídavý a stále něco hledající, nestačil jsem se dost podivovat, veškerý zisk je na rychlém zbohatnutí bez jen malé myšlenky budování nějakého budoucna. Tomuto jednání se podobá sňatkový podvodník. Pro pochopení jak to funguje, vstup firmy na náš trh byl podstatně jednoduchý, koupil si nějakou firmu kde prezentoval pokračování stejných prací i do budoucna, tím mu bylo dáno požehnání i dobrou cenou a odpuštění daní. Pro lepší pochopení čtenáře, koupil si dejme tomu fotbalové hřiště. Po získání tohoto hřiště začala firma prodávat okolní zařízení, dejme tomu jednu tribunu, ta tribuna okamžitě zaplatila veškeré vynaložené prostředky. A postupem času se veškeré podnikání poněkud zvrtlo, počet zaměstnanců se snížil o několik tisíc, aktivitu prostě vždy přebírá konkurence to je zákon trhu. Tato firma jen v tichosti rozprodává i ty nejlukrativnější pozemky, v současnosti je majitelem jen malého vápna s brankou. Zisk se v tichosti přestěhoval do bank v USA, a zde, aby unikla zdanění, měnila asi třikrát jméno. Tato firma zaměstnává po celém světě kolem 100 000 zaměstnanců, zisk z rozvojových zemí ji pomáhá překonávat neúspěchy ve své domovině, zaměstnanci v USA tímto v klidu žijí na úkor z těch rozvojových zemí. Náš stát byl poctěn několika desítkami pochybných amerických firem, ale nechyběla ani dost zvučná jména, valná většina transakcí byla vedena přes tak zvané bílé koně. Nepotřebovaly jistou publicitu a následné spojení kam má mizet tunelovaný majetek. To mě vedlo také k uvalení klatby na finance nepoctivě nabyté na našem území, směr je jasný, poškodit banky a majitele kont, tím napadnout veškerou ekonomiku dané země, znehodnotit danou měnu. Sám jsem byl zvědav jak vše bude krystalizovat, varování jsem několikrát tlumočil svým psaním, a to již v roce 2002. Tvrdší formu jsem spustil počátkem roku 2007, čtenáři si jistě vzpomenou na další varování. Stát, který chce diktovat, co je morální a má plnou hubu lidských práv, by měl sám respektovat lidská práva, kterými se ohání, nemluvě o morálce. "Jméno o solidnosti a důvěryhodnosti nelze získat tlacháním a nehodnotným ubezpečováním, nemluvě o vojenské agresi krytou jako boj za demokracii, ale jen skutečnou a do nekonečna se opakující spoluprací ve všech směrech našeho žití". To není z mé hlavy, to řekl jeden z amerických prezidentů. Jak se drží dané slovo ponechám na čtenářích, máte jistě také svůj názor podložený skutečností.Jelikož jsem občanem tohoto státu, tak mne nenechává chladným vyloženě ten fakt, jak se obohacují jiné státy na náš úkor. Otázka, jak si představuji budoucnost státu je dost frustrující, již jsem něco podnikl a doufám že to bude realizováno.O co jde, mám mnoho zkušeností, jak vyloženě zničit i dobře zavedenou firmu, to není problém (vše jsem popisoval v předcházejících článcích), dokážu položit i tuto firmu u které jsem zaměstnán. Hranice, bankovní síla, není žádný problém. Bankrot by nastal do šesti měsíců jen mým odchodem, ale co z toho, to bych trestal jen jednu pijavici. (Dokud jsem jejich zaměstnancem mají jistotu úspěchu v podnikání, samozřejmě je to vázáno i na mé platové spokojenosti, je záhadou to, že má spokojenost se přímo odráží i v úspěšnosti firmy. Dá se celkem snadno odkrýt každodenní stav, podle stavu chodu firmy, týden, měsíc, rok, je to přesné). Kde je majetek Poldi, Tatrovky, Aera, Škodovky a dalších našich tradičních nenahraditelných podniků? Otázka je jednoduchá, je prostě v zahraničních bankách. Klatbou na bankovní sektor jsem provedl jistý karetní tah, finance vyvezené z této země jsou Černým Petrem ve všech světových bankách na celé planetě, vrácené finance do své domovské země jakoukoliv formou jsou prostě Žolíkem. Bankovní sektor si toto vše může ověřit rozborem mých článků, tuto aktivitu jsem nabudil rokem 2004. Upozorňuji, nikomu se nesnažím tento fakt nutit, věřte-nevěřte. Tak tedy shrnuto, můj cíl je prostý, vrácení našeho majetku právoplatným majitelům, našim lidem.

Veškeré mé kroky pro stát a její obyvatele jsou vedeny pro většinu, menšinový názor vedení státu jsem dal na systém podložený klatbou, stručně řečeno, dal jsem do rukou Božích osud skutečných nepřátel obyvatel tohoto státu. Kdo propaguje radar USA na našem území je prostě nepřítel lidu, autory i v USA nečeká dobrý osud, vše je pod klatbou. Proč tomu tak je? Uvažoval jsem o trestním oznámení na několik našich představitelů, jako Topolánka , Vidíma , Kalouska , Čunka, atd.. A nejen na ně, ale na veškeré zastoupení vlády, kryjící se nějakým členstvím v pochybných stranách, nejednají totiž v zájmu voličů, ale ve svých zájmech, uzurpují si nárok na dědičnou moc nad jejími obyvateli. Prostě tak, volič musí poslouchat je a jejich kliku i přes fakt, že je nevybral do čela státu. Voleb se nezúčastnilo 60% voličů a přesto byly volby prohlášeny za demokratické, je to poněkud kvalitní kolumbijský krok, demokracie ale nemá více variant, buď je nebo není. A to co zde je, se jmenuje fašismus, nebojme se to nazvat pravým jménem. Můj boj s touto vládnoucí klikou by byl bojem s větrnými mlýny, byl bych udolán . Není lepší ukázka naší spravedlnosti v několika směrech jako, Kájinek- sedí, ale poněkud osamoceně skuteční vrazi jsou stále na svobodě. Čunek -vládne, kdo v této zemi věří v jeho idylický obraz neúplatnosti? Třeba další, Kalousek-hospodaří, i přes nebývalý podvod s padáky, bylo by možné tyto padáky reklamovat, ale jak se vrátí život mrtvým. Další fakt, podvod se špičkovými stíhačkami tipu MIG- 29,za polský šrot vrtulníků Sokol, to je hospodář? Dalo by se pokračovat doslova do nekonečna, co poslanec to abonent na elektrické křeslo, o senátorech nemluvě , zde se jedná o oficielní vládní Hospic.Poněvadž jsem si vědom naprostého neúspěchu se soudit s touto klikou, dal jsem na vše dobrou klatbu, je dost dlouhodobá pro několik generací, Bůh bude rozhodovat jako třeba v případě Koziny. Tuto sešlost dobrodruhů může zachraňovat jen rychlý útěk ze svých pozic, varianta jisté skutečné pomoci této zemi je naprosto nereálná, jsou si naprosto jisti svou nezranitelností, jejich chyba. Před několika lety jsem chtěl upozornit na nějaké podivnosti k prodeji pozemků, byl jsem vykázán abych se staral o sebe, no dobře. To jsem tedy dělal, skutečnost byla ale jiná jak nečekal nikdo, stal se těžký úraz (varování), následovaly dva smrtelné případy (neposlechl), a to ještě nemá konec. Jelikož je to ale v mé blízkosti a znám trochu skutečnost, snažím se o anulaci dalších napadení starou klatbou, prostě ji dát jiný směr. Jak se to povede ukáže jen čas. Jen na okraj, u toho podniku nebyl zaznamenán smrtelný úraz více jak třicet let, to je i u těžkých úrazů. (To upozornění bylo přímo k řediteli, chtěl jsem mu naznačit jisté problémy které spustí a také že bude odvolán, problémy byly, splní se i to jeho odvolání?)Po přečtení až do těchto řádků si čtenář snad pomyslí o mém chorém mozku, má na to právo, nikomu nic nevnucuji, má možnost jistého ověření. Pokud se dostane k mým článkům staršího data a bude si vše konfrontovat, co následovalo, bude asi dost překvapen. Občas jsem upozorněn některým z čtenářů o nadčasovým popisem událostí, a čas který mezi tím prošel je třeba i 15 let. Dost často jsem překvapen i já, mám možnost si to ověřit, a sám jsem překvapen. Já to prostě nesleduji, jen se něco dovídám od svých přátel, například mne dost překvapil fakt, že na všech článcích byla návštěvnost již více jak 680 000 počítačů jen v zahraničí, tato informace je více jak 8 měsíců stará, nevnímám to. Snad moje odpověď je dost jasná, na řeči nedám a jistým měřítkem je zájem okolí. Nechystám se ani na dodatečný tisk mých článků, kdo má zájem o dřívější pasáže a články, jistě je sežene spíše v zahraničí. Nearchivoval jsem je a hlavně jsem se k nim nehlásil, bylo to dost nebezpečné. Otázka na fakt že, dost často nemám dost patřičných přesných informací je pro mne dost zavádějící, považuji to za provokaci. Za ta léta jsem se naučil nedávat skutečná fakta na papír, vedl by totiž přímo k prameni informací, postačuje pro zasvěcence zločinných záměrů, že jsem slušně informován o jejich záměrech, a tím je prostě diskredituji. Jsem jen pouhým malým kolečkem zapadlým pod svícnem, vidím to, co má být skryto světlu.Ze zahraničí jsem byl zaskočen nebývalou poklonou, byl jsem překvapen. V jednom z dřívějších článků jsem popisoval podivné spojitosti s jednáním člověka a přírody, je to jako spojité nádoby, vše se prostě vyrovnává, nic se neztrácí. Psal jsem v tom smyslu jak si vlastně poradila příroda s genocidou indiánů a dalšími prohřešky proti mravům v Americe, zemětřesení, povodně a nebývalý nárůst tornád. Zní to poněkud utopicky, no jistě, ale jen do té doby pokud si v klidu nesednete a nezačnete porovnávat jistý děj a co následovalo. Popsal jsem to dost stručně, a také jen povrchně na příkladu z USA. Jeden (?) ze čtenářů si dal tu práci a chronologicky sestavoval veškerá historická fakta, neznám detaily, přiznal, že chtěl vlastně dokázat že píši bludy, omluvil se, a ta poklona byla adresována mě, za inspiraci.?Jedna z mnoha otázek se týkala našeho zdravotnictví, je to děs a hrůza. Před mnoha lety jsem psal i o tomto odvětví, vše se plní. Stručně jsem načrtl jak to bude vypadat, nebude již co rozkrást nebo privatizovat a postupem času to dojde až sem. Jelikož se jedná o celospolečenské nutné bohatství, společně se školstvím, dal jsem to před několika lety nekompromisně pod dost tvrdou klatbu.

Je to vyloženě celoevropská ostuda naší země, naše zdravotnictví bylo v dané době špičkové a dále podněcovalo k následování. Skutečnost je taková že, pár nezkušených mladých pisálků se nechalo opít rohlíkem a vytrubovaly v médiích jak máme zaostalé zdravotnictví, skočilo na lep novodobých zlatokopů. Pokud by se našel opravdu soudný novinář a počal by s ověřováním skutečného stavu, nestačil by se divit. Stav nemocnic a počet lékařů na počet obyvatel byl nejvyšší v Evropě!!!!! Současný stav na počet obyvatel ve světě má podle agentur Kuba. Naše nemocnice byly ve velmi dobrém stavu, vysoká úroveň kvalitního personálu a dostupná všem i nejzapadlejší vesnici. Toto bylo záviděníhodné, vyspělé země jako Francie, Itálie, Anglie atd.. měly tyto služby podle našich měřítek až v krajských nemocnicích, u nás to bylo vyloženě běžné na každém okrese. Toto vedlo k vymícení i několika závažným onemocněním, současnost je dost katastrofická, nemoce se vracejí a parta vyložených hochštaplerů na tom touží dostatečně vydělávat. Dalším zločinným přehmatem vládních neotesanců je placení u lékaře, vše je vyloženě účelově zabaleno do rádoby omezení nemocnosti a současně na tom vydělat. Vydělat ale na co? Co za tím je? Pokud by to bylo určeno na děti, nikdo by neprotestoval, ale na děti existuje několik humanitárních organizací, to by jim neprošlo. Co je skutečný cíl? Výběrem peněz se zadělají trhliny v dotovaných léčebnách drogově závislých, obnoví se i jejich drogová doupata, a ze zbytku si ministerští úředníci nakoupí trenýrky s logem příslušnosti. O co zde jde, je jasné, státem povolené drogy jsou jen tabákové výrobky a alkohol, nemoci s užíváním těchto drog tím pádem spadají do legálních chorob (stát na těchto drogách vyžaduje vysoké daně, ty mají být refundovány na případná léčení). Liknavostí státních úředníků a příslušného aparátu se nevytvořily kvalitní zákony z tvrdou represí dovozu, či výroby drog všeho druhu (valná většina uživatelů všech drog se rekrutuje z dobře zajištěných rodin). Tito úředníci vyloženě profitují na drogově závislých, vznikají nové posty a tím si zajišťují jistou legitimitu. Tam, kde by se mělo tvrdě trestat se zvedne jen obočí, a nastane dodávání drogy s novými jehlami, samozřejmě na úkor všech plátců zdravotního pojištění. Nemoc si člověk nevymyslí a dítě tuplem ne, tady se peněz nedostává. A člověk který se rozhodne si užít si drog, i s vědomím poškození zdraví je brán jako neskonalá oběť. Jenže, pokud má na drogy, má také na léčení, zde nemá co pohledávat jakákoliv pojišťovna. Vše je poněkud naruby,pokud je demokracie naruby, je to již fašizmus, naše děti se rodí a jsou okamžitě řazeni do škatulky zločinců, na které se dělají sbírky. A skuteční zločinci si dělají v této zemi, co se jim zamane, počínaje platem a konče všemožnými úlevami, jejich potomci a chráněnci jsou léčeni jako skuteční hrdinové které má dotovat ten pouliční póvl. Povinnosti neujdou i ty malé děti, budou platit, aby se zlatá mládež našich poslanců a veškeré vládní garnitury mohla cítit hrdinně.Otázka, co říkám, jak se propaguje náš stát ve světě, v jakém stavu jsou skutečné pokroky nastolení demokracie, hovoří vaši představitelé pravdivě o vysoké prosperitě demokracie v současné republice? Vláda si může propagovat co zrovna chce, není totiž demokratickou, je to loutková vláda evropské unie. Posledních pár let se vyloženě podobá Háchově vládě, porovnáváním tehdejšího chodu a současnosti je to naprosto totožné, stejná vládní mentalita. Nikdo se patřičně nepostaví na odpor proti ničení naší ekonomiky, no prostě co Říše nařídí, ehm pardon, co EU nařídí, je svaté k ovládnutí světa, jsme jen malým národem a poslouchat se musí, to věděl i Švejk. Demokratický systém je dost ohraničený zákony, je to nutnost. Dodržování zákonů je v podstatě demokratická nutnost, USA se prezentují jako by byly kolébkou demokracie (jejich základ demokracie je převzat z ČSR), nedodržováním zákonnosti si člověk v USA patřičně zavaří. Naše zákonnost se podobá spíše zákonnosti banánové republiky, do současnosti nebyly napraveny křivdy minulosti, nejsou navráceny majetky a valná většina justice se stále přiživuje a ukusuje z majetku patřícího i z morálního hlediska jinému. Z hlediska práva, zde se nehledí na demokratické ideje, to vám potvrdí i kausa Katar a jeho princ. Shrnutím, jak se prezentuje naše země, se dá v klidu a bez přehánění přirovnat jen k fašizmu, justice pracuje jen účelově k vybrané sektě. To potvrzuje až přespříliš sledovaných případů, poškodíte stát na daních jako pracující člověk s minimálním příjmem a jste okamžitě šikanován exekutorem, nic ani není potřeba dlužit postačuje i jen shoda jmen a není žádného odvolání, exekutor má vždy pravdu. A perla nakonec, skuteční zločinci jsou stále na svobodě a dobře se baví, někteří jsou dokonce ve státních službách, viz-Kalousek, Čunek, atd.. Veškerá vládní garnitura prezentuje vydáváním zákonů přímé ohrožení obyvatel, jsou to vnitřní nepřátelé státu. Zde by bylo na místě se pozeptat ministra vnitra, jaké kroky k ochraně státu a státnosti udělal? Odpověď bude jednostranná, prostě nic. Vše je prostě naprosto jednoduché, vláda stále uvádí obyvatele do bídy a stále větší chudoby, naproti tomu se nemíní vzdát ani sebemenších požitků. Vyloženým výsměchem jsou jejich platy s dávkou na cokoliv v desítkách tisících, dalším požitkem jsou výlety zdarma, kam se zamane. Jejich argumentace jsou zase jen prostým výsměchem, nad kritikou přijatých zákonů a šikan na obyvatele se nezamyslí, uvedou jen tak na půl huby že, "toto je již dávno, toto funguje, toto je přáním EU, toto musíme sladit s ( nějakým státem)," atd.. Doposud ale nikdo neřekl jedno, kdy budou lidé odměňováni stejně jako v jiných zemích z kterých si berou příklad, příkladem jsou třeba ty nájmy, nájemník se nevyhýbá vyššího nájemného, ale je nutné také sledovat z čeho platit. když nemáme vytvořené podmínky.Ministr vnitra je snad kašparem, jeho myšlení je poněkud jednoduché, schválením pitomosti nevolat Policii k určité hmotné škodě je vyloženým hulvátstvím k lidem s nižším příjmem a možnostem. Pokud to chce prosazovat, já se budu zasazovat o zrušení Policie. Jsem plátce daně a chci se domoci také svého práva, současný stav není pro obyčejné obyvatele, je zase určen elitě. Před domem stále hlídkují Policajti, vybírají hříšníky, kdo vjede do zákazu, na to by stačila kamera a následná pozvánka s patřičným oceněním. Vše je ale řešitelné, když je možné i před Ministerstvem vnitra přejíždět nepřerušovanou čáru a beztrestně, tak to hovoří o nekompetentnosti Policie. Policie má být tam, kde to situace vyloženě vyžaduje, ale kanceláře to nejsou. Ministr má být dobrým posluchačem, ale rozhodnutí musí být naprosto přesné a kvalitní pro daný resort. V tomto případě se stal z ministra kašpar.Jak na tom jsme s demokracií mám jisté měřítko, to jsou třeba každodenní jízdy do zaměstnání. Dost často jsem svědkem vyloženého gangsterizmu na našich silnicích, dotyční řidiči nemohli prostě udělat řidičské oprávnění ani na dvoukolák, natož na auto. Mám najeto nějaký miliónek, řídím přes 40 let, občas udělám chybu a ježí se mi vlasy při myšlence, co mohlo být. Jako bych slyšel, no to je ale prostě v lidech, ale to není tak lacinou pravdou. Skutečností je,že vše se odvíjí v zákonech a jejich dodržováním, mé právo v demokratickém státě je jen do toho místa kde neohrozím nebo neomezím druhého, má prostě jisté hranice. Na našich silnicích je to kolikrát boj o život, zde platí právo silnějšího nebo většího, fašizmus. Demokracie se zde nepěstuje, ten má ve vínku jisté tolerance. Není bez zajímavosti, že, valná většina gangsterů se rekrutuje přímo v hodně silných nebo drahých vozech, dalším trendem je skupina lidí kteří vyloženě na silnice nepatří pro neschopnost obsluhy vozu, často mění směr pro nějaký spěch a v těchto pro ně dramatických chvílích nejsou schopny dát třeba ukazatel směru, toto sleduji dost často. Možné ale je, že tyto vozy jsou natolik poruchové a vyloženě jezdí oficielně bez ukazatelů směru s tichým policejním souhlasem, to tedy znamená jediné, pokud nestačí řidič svůj vůz patřičně ovládat, nemá na veřejných komunikacích co pohledávat. To je samozřejmé i z technického hlediska o nemožnosti dát ukazatel směru, také je nutné vyřazení z provozu. Vyhlášky existují a každodenně si říkám jediné, "existují ale jen pro blbce". Nedivil bych se, pokud by se našel člověk a podal žalobu na ministerstvo vnitra za laxní přístup k svěřeným úkolům, má dost velkou šanci vyhrát proces (ovšem v zahraničí) s Českou republikou. Na našich silnicích je dost mrtvých, a stále se zvyšuje laxním přístupem policie.Nadpis článku je "Radar USA"?, byl jsem mnohokrát tázán co já na to, souhlasím li. Odpovím asi takto, před mnoha lety bylo vyřčeno varování, to varování bylo v duchu , čeho se máme obávat. Máme se obávat státu, který bude mít ve znaku použitý symbol ptáka, konkrétně orla, tento symbol má ale dost států světa. Konkrétní časový údaj zní na polovinu dvacátého století a polovinu dvacátého prvního století, potom bude jeho vliv a nadvláda zničena. Důkladným rozborem a kdo to je, vám vyjde pouze jeden stát, USA. Německá Říše byla jen ve dvacátém století, první půle. Tak třeba Rakousko to není, není velmocí. Irák?, také není velmocí, další státy jsou na tom stejně, nedisponují dostatečným kapitálem. Spojené státy ale drží primát v množství vojenských základen, ale k čemu? Kdo chce pochopit toho druhého, musí se důkladně vžít do jeho situace a momentálního stavu, a tím bych dal varování svým příbuzným do USA, pozor na to, koho volíte. Z ochránce demokracie se klidně může stát světový agresor, pod záminkou boje proti terorizmu již vystupuje. Tak nějak napadl Hitler i Polsko a vznikl z toho světový konflikt, měl také záminku ochraňoval Němce. Nelze kázat pití vody a sám se napájet vínem, neřekl to již někdo? To varování a věštba, skutečně sedí více na USA.Naše vláda by měla propagovat jedno, přání obyvatel. Jestliže ale bude nahrávat cizí mocnosti, je to akt vlastizrady (podle demokratických stanov), a zde by měly USA podle své ústavy ukončit jednání. Pokračováním jednání proti přání obyvatel tohoto státu se vystavují z nařčení fašizace, a z historického pohledu by bylo nutno znovu otevření válečného soudu v Norimberku, revize. Důvod? Česká vláda nebyla volena většinovým počtem voličů, není podle demokratických stanov právoplatná. Na to měl svůj názor prezident Roosevelt, "demokracie je jedna, a nedá se dělit na to, co se zrovna hodí". A můj názor je ten že, "pokud to není přáním většiny a menšina chce diktovat většině, je to systém fašistické ideologie". Nyní se ukáže, kam jsou schopni Američané až jít, budou si šlapat po své ústavě? Nebo ukáží naší vládě, jak se mají zachovat? Čas pravdy.V Praze dne 14.4.2008. ERS