Také POLICIE?

08.05.2014 21:31

Stal jsem se obětí městské policie, to mne již ale ponouklo k hloubce zamyšlení, co to vlastně je tato vytvořená složka absurdystánu. Mám několik zkušeností, všechno jen špatné, komu to má sloužit? Popíši jen ty nejdrsnější, kolikrát jsem se setkal s těmito sluhy starostů nemohu sloužit počtem, jen uvedu jediné, ani jedno setkání nezanechalo pozitivní dojem. Poslední dobou se veřejnost zajímá o nějaké exekutory, podobnost čistě náhodná? Městská-obecní policie a exekutoři, byli snad záměrně vytvořeny pro obohacení několika jedinců, a pod hlavičkou nějakého práva povahově podobné jako zločinecké organizace, čest a jistý pohled korektnosti jsou jim naprosto neznámým pojmem.
Před pár lety jsem jel pro náhradní díly přes Lázně Bohdaneč, jelikož jsem tam před mnoha lety byl, sundal jsem nohu z plynu a jel sotva 30 km/hod a kochal jsem se pohledem na nové fasády a změny co se staly. Provoz nebyl v podstatě žádný, předjelo mne jen jedno vozidlo a tak jsem si ještě zapálil cigaretu, a následně jsem byl zastaven Městským policistou. Ten se objevil ze skrýše za posledním domem, stativ s radarem stál na pokraji rádoby chodníku, jednalo se o radar který se obsluhuje jako třeba dalekohled, u toho radaru ovšem nestál musel bych jej okamžitě vidět na dost velkou vzdálenost.. V klidu jsem zastavil, nic jsem neprovedl jen jsem jel skutečně pomalu, a to není trestné. Za okamžik jsem se ale nestačil divit, po nahlédnutí do mých dokladů jen pronesl "hm, hm Praha, tak mi zaplatíte za nepřiměřenou rychlost 1 000 Kč pokutu, máte sebou peníze?". To jsem zkoprněl, začal jsem se bránit, co je to za blbost od kdy se trestá pomalá jízda? To má být fór, kde máte skrytou kameru. No a fór to nebyl, vysvětlil mi, "zákon jsem já a mne budou věřit, vy budete platit, jinak to budete mít i s napadením a soudem, podívejte se do radaru", tam skutečně byla rychlost kolem 70. Reagoval jsem že to je spíše rychlost toho auta co mne předjelo, dostal jsem stručnou odpověď " kdo to bude zkoumat? Dokažte že to není vaše rychlost, chcete platit hotově nebo složenkou?". Vzal jsem si složenku a prostě zaplatil s křivdou na duši.
Bylo těsně před koncem pracovní doby, kdy mě sháněla posádka finišeru, náš bobek (UNC) má defekt, zajisti nějakou opravu. Okamžitě jsem jel pro poškozené kolo a hledal v blízké lokalitě nějakou gumárnu s patřičným stahovákem k této opravě. To mne zavedlo do vedlejší vesnice a to do Měsíc u Prahy, při sjíždění nadjezdu jsem zastavil u dvou chodců a ptal jsem se na nejbližší gumárnu a rozpovídaly jsme se o gumárnách. Pod nadjezdem jsem pozoroval místní strážníky jak mne pozorují, nic ani jedním směrem nejelo a tak se nudily. V uvedené lokalitě je čtyřicítka, při tom rozhovoru jsem na to zapomněl, po skončení debaty a nasměrování na patřičnou opravnu jsem se rozjel, a na těch přibližně sedmdesáti metrech jsem měl okamžitě padesátku. Nu, je vám jasné že mě okamžitě stavěli a radostně vyplňovali složenku, na mé připomínky nebraly zřetel, argument že jsem na to omezení z padesátky na čtyřicet opravdu zapomněl brali jako zpestření své služby jedním dědkem.Vše by stačilo prostým napomenutím, jste na čtyřicítce, a bylo by to prostě normálně lidské, stát se to může komukoliv, ale tady dělali vyloženě lupičské plnění nějakých svých aktivit jako důkaz naprosté nutnosti vlastnit místní policii. Jen tak na okraj, skutečnost je poněkud jiná, podle vyhlášky by měla být dopravní značka u každého výjezdu na hlavní silnici s omezením rychlosti, to se na vesnicích prostě nedodržuje, bylo by to drahé. Po rozjetí jsem minul jeden výjezd, což by mne upozornilo na toto omezení a tím bych se dostal do reálu. To ale není vše, při vjezdu do uzavřené osady mají být dopravní značení podle vyhlášky ve státem stanovené velikosti, jenže skutečnost je zase poněkud jiná, značení je podle dostupné velikosti nějakého plechu, vyhláška asi platí jen na nějaké přitroublé řidiče. Co by se pro starostu neudělalo. Jo , vyhláškou by se měli řídit naprosto všichni, zákon.
Byla doba kdy jsem bydlel v Praze, konkrétně v Holešovicích. Před domem byl neustále nějaký policista, jak státní tak městští, ti tam snad i spali, z jednoho směru je tam totiž zákaz vjezdu. Těch pokut tam nasázeli nepočítaně, jen mne nešlo do hlavy jak to jde skutečně s jejich povinnostmi, vedle domu bylo dost velké parkoviště neustále navštěvované zloději i přes tento policejní dohled. Bylo dost lidí kteří něco oželeli, než aby se zdržovali na policii sepisováním nějakých protokolů, to trvalo několik hodin. Bylo mi několikrát ukradeno rádio, protokolem jsem tratil také i pět hodin, snad to mělo výchovný efekt, raději oželet rádio a neobtěžovat policii. Perlou je ale tento případ, dorazil jsem z práce a stále stabilně jsem parkoval u sloupu nejblíže chodníku. Tedy mezi vozem byl chodník a vozovka, na protějším chodníku postávali městští policajti. Tedy, podle vidění jsme se již znali, jako bydlící jsem mohl také zajíždět i z tohoto zákazu vjezdu. Po dvou hodinách, byl jsem domluven z kolegou o dovoz brambor, jsem přišel k vozu a chtěl jsem nastartovat, což poněkud nešlo. Syn mne upozornil na nepořádek na zadní sedačce, to jsem zbystřil a otevřel jsem haupnu abych se podíval na motor, jednalo se o Škodu 120. Po nahlédnutí jsem se nestačil divit, neměl jsem ani jeden kabel ke svíčkám, nato jsem zjistil že vlastně nemám ani rozdělovač, potom mne zarazil prázdný prostor, tak jsem dodatečně ještě postrádal alternátor. To ale nebylo vše, neměl jsem také startér. Pracoval jsem na dílně, tak jsem měl dokonale vybaven vůz nářadím, to také chybělo. Vůz jsem připravoval na technickou a tou dobou přestal dobíjet alternátor, tak jsem pořídil vše nové, od svíček, kabelů a rozdělovače, až k alternátoru. To tam bylo měsíc, za tři neděle se poroučel také startér, tak se to prostě semlelo. Ani ne po týdnu co jsem tam dal také startér se stala tato krádež, co mi zůstalo? Jen účty od Qatra, kde jsem vše kupoval.
Po zjištění co se stalo jsem přeběhl silnici k těm městským policajtům, a ptal jsem se, kdo to byl a požadoval jsem příjezd jejich nadřízeného. Toho jsem se nedočkal, jen mi blahovolně zavolali vysílačkou státní policajty, ještě z nich vypadlo, že u auta viděli dva kluky jak mi auto opravují. Na dotaz proč je nelegitimovaly, odpověď byla jednoduchá, nebyl důvod. Na příjezd státní policie samozřejmě nečekali, tak rychle jsem je nikdy neviděl odcházet. Tak to byla policií asistovaná krádež, aby byla jistota nedopadení pachatele. Stejný problém má syn, bydlí v Mostě a před léty si kopil garáž v Komořanech, jednalo se velké uskupení garáží postavených svépomocí. Současný stav je vyloženě katastrofální, po cikánských nájezdech jsou všechny zdemolovány natolik, že jsou již jako garáže naprosto nepoužitelné, důvod nečinnosti policie? Jako lokalita se může někomu dokonale hodit, garáže by bylo nutno draze vykupovat a tímto policejním dohledem to bude podstatně levnější, jen nějaký přiměřený bakšiš šéfům policie. To, že nějací majitelé garáží dostanou ještě složenku za neplacení stavebního místa, daň, bude po čase zpestřena exekucí příslušným úřadem. Jistě se dokonale opomene, že ten státní aparát, který měl dokonale Pomáhat a Chránit majetek slušných občanů, dokonale podlehl korupci. Bylo mnoho stížností od majitelů těchto garáží jak jsou vykrádáni za bílého dne, nic se nedělo. Pachatel nebyl nikdy dopaden. Stačilo by jen kontrolovat dovoz materiálu ve sběrnách surovin, nález materiálu z takto zničené garáže by již měl být důvodem k zastavení činnosti této sběrny. Není tajemstvím,(dělal jsem si osobně průzkum a moc jsem se divil), že Romské rodiny vesměs žijí ze sociálních podpor, není to nijak malá částka. Při konzultaci s mnoha majiteli sběren mě bylo vesměs sděleno, valná většina cikánů je tak dokonale aktivní, že si dokáže vydělat na železe, hliníku, mědi s celoročním průměrem i 60 000 Kč, (na hlavu, to je průměr na jedince, pokud jsou vícečlenné tlupy, prý se jedná průměr kolem 80 000 Kč), to není špatné. Tedy státní podpora a ještě rozbourat funkční garáž bez potrestání (bylo by to bráno jako omezování národnostní menšiny), to je podle této fašistické vlády naprosto normální. Často slýchám, tak si s těma cikánama zatočte sami, klidně je v tichosti pobijte, my nic nebudeme vědět. A zde je problém, na co máme vládu? Ta má vše dokonale řešit, tímto by se vláda vyvlékla ze své zodpovědnosti a legalizovala by si neomezenou vládu plného fašistického zaměření. Bylo by zdůvodněno stanným právem, legalizace vlády a možnost i zastřelením za sebemenší prohřešek proti vládě. Jak se chová Nečas a spol, tak je jasné co by následovalo, a na co čekají.
Letos jsem již měl zase co do činění s naší městskou policií, jsem po operaci srdce a tím jsem nucen chodit na patřičné kontroly a doplňovat moji stravu jistou dávkou léčiv. Svůj vůz jsem zaparkoval v dohledu, konkrétně naproti stojanu s parkovacím automatem, jen jeden fakt jsem nepostřehl, stál jsem na modré zóně. Prostě jsem si toho nevšiml a tlačil mne již čas, uvázl jsem v koloně a mám rád jistou dochvilnost, v automatu jsem zaplatil parkovné na podstatně delší dobu pro tu skutečnost, že jdu již pozdě a budu brán po všech, co jsou objednáni přede mnou. No vše bylo jinak, byl jsem brán doktorkou okamžitě a tak jsem se dlouho nezdržel ani výběrem léků v lékárně. Při příchodu na parkoviště jsem se nestačil divit, auto prostě nikde, nahlásil jsem policii že mě byl ukraden vůz. Nakonec mi bylo sděleno, že vůz je na odtahovém parkovišti, a je k vyzvednutí po zaplacení pokuty a odtah. Pokud by to bylo v zemi normální demokracie a nezkorumpované policie, tak bych měl za oknem upozornění že stojím na špatném místě a s ohledem na parkovací lístek proto nejsem odtažen. Zde se stalo to, co se v jiných zemích řeší jak jsem popsal, pokud by byl tento případ zaznamenán v těchto zemích, tak policista byl již postaven mimo službu a zaplatil vynaložené výlohy poškozeného. Zde se to stát nemůže, ve fašistické organizaci se na nějaké omluvy nehledí, tam patří tvrdá pěst na obyčejného občana. Tak jsem zaplatil této zločinné organizaci nějakých 1 540 Kč, synovi se stalo něco podobného, a vůz nebyl k nalezení po několik dnů, nakonec si jej našel sám také na podivném parkovišti a po zaplacení 4 500 Kč mu byl vůz prostě vydán. Na dotaz, jak je možné aby nebyl vůz v patřičné databázi a okamžitě nalezen, nedostal nikdy odpověď, odpověď je ale naprosto jednoduchá, vůz je Wolsvagen Golf a ty se dobře platí na Ukrajině a zemích východu, čekalo se prostě na reakci a vůz by nikdy nebyl nalezen.
Aby tomu nebyl konec, tak v lednu jsem zaplatil za odtah , a byl další měsíc lékařské kontroly a to únor. Abych to neměl tak jednoduché, tak i přes správné místo parkování (postavil jsem vůz u parkovacího automatu), jsem se nestačil divit. Na mém voze byla nasazena tak zvaná botička, po telefonickém dotazu proč mám tuto věc na voze mě okamžitě nebylo sděleno nic, po chvilce jsem se dověděl že nemám parkovací lístek. Na můj dotaz, "a co to leží na palubní desce a ještě na dokonale přehledném místě", mě bylo sděleno, že to asi přehlédly. Po příjezdu policie, ti se jen usmívali, mě bylo řečeno, tam to nemá být, lístek patří za sklo. No to je blbost, několikrát se mi stalo, že při zavření dveří lístek skončil ve větrací šachtě ohřevu okna. To mne poučilo to dávat na přístrojovou desku. Pro policii to ale neplatí, ti jsou dokonale vysmáti jak si dělají blbce z nás, chovají se k nám jako k retardovaným blbcům, doufají že nemáme nikde odvolání k nápravě jejich cynickým prohřeškům. Jsem v celku kliďas, ale již jsem musel zvýšit hlas a ptát se komu mají sloužit a pomáhat, řvát na ně nemá smysl, jen vyhodit a poslat s krumpáčem kopat výkop pro kabely napříč republikou.
1.4.2012.
ERS