Výmaz minulosti vládou...

08.05.2014 21:39

Je to déle jak dvacet let, co jsem popsal jisté nebezpečí hrozící naší zemi, bohužel mé varování nikdo nebral vážně. Budu se opakovat a to již po třetí. Další článek byl psán se stejným tématem kolem roku 1995, a varoval jsem i v dalších statích naprosto bezvýsledně. Vše co jsem psal a varoval, se bohužel naprosto splnilo, do poslední tečky, mnoho čtenářů se rekrutovalo v anglicky hovořících zemích (počítadlo jsem sledoval jen okrajově, přesto jsem byl překvapen, když jsem se dozvěděl na počet čtenářů, něco kolem 700 000 připojení), kde se volně používaly mé články ve všech médiích, tímto chci jen říci jedno, vše se dá naprosto dokonale dohledat a ověřit. Ne, nejsem nadšený, že se vše plní, naopak se cítím jako viník, který vše jen přivolal. Uvádím to záměrně, ono totiž je jedno přísloví "po bitvě je každý generál", nedělám to pro zviditelnění.Po roce 1990 jsem byl poněkud zaskočen jednáním naší vlády a naprostým nezájmem chránit náš národní majetek. Naopak se spustilo dokonalé drancování, to jsem spustil jistou kampaň v zahraničí, abych varoval jejich politickou scénu před útoky na naší ekonomice, a proč? Poukazoval jsem na krátkozrakou politiku jejich členů, nabádal jsem je, aby zabránili drancování a naopak pomohli našim firmám k modernizaci technologických procesů, a současně zapojení do kooperativní výroby pro doplnění jejích trhu. Tímto jsem také navrhl přístup na naše trhy, jako partnery. Varoval jsem také tyto politiky, že pokud zničí naši ekonomiku budou jistou dobu jako hrdinové pro své voliče, ale ten pocit bude jen Pyrrhovo vítězství a nastane tvrdý pád, to se stalo. Naše země se stala pustinou a současně sudem střelného prachu. Byl jsem rozčarován jednáním našich politiků, kteří se postupně chovali jako nepřátele našeho státu a nikoliv jako správci, to se ale doposud nezměnilo, chovají se tak i v současné době. Současně mne zaskočil ten fakt, jak se chovaly země, které plnou pusou propagovaly, něco o demokracii. Takto jsme "demokratickou" cestou přišly o veškerý průmysl a léta budované trhy. Naše země je dokonale zbavena i naprosté soběstačnosti i v zemědělské výrobě a naopak plné závislosti na zemích západu. Nyní jsme jako bezsvéprávní hozeni napospas několika zahraničním bankám s prodlouženou rukou jejich vládců, jsme prostě protektorátem a současně kolonií. Jak to chodí v koloniích? Jen pročtením historických jednání kolonizátorů se člověku stáhne žaludek, neposlušné kolonii se prostě nedodalo potřebné nutné zboží k životu, a také třeba léky kde potom zafungovala smrt, která umravnila kolonii k poslušnosti. Veškerý průmysl je již v zahraničních rukou a nemáme jistotu jejího setrvání, a naše země se zapsala vývozem práce a nikoliv svého nerostného bohatství. Náš národ byl a je pracovitý, jsme na tom stejně jako Švýcaři, nebo Japonci, máme skutečně jen ruce a dobré hlavy navrch.Naše země se vyloženě dostala vinou našich politiků až na pomyslné dno, nemáme již minulost, vše co budovali naši předci je pošlapáno a doslova vygumováno z naší minulosti. Co by řekl třeba Šustala na svou továrnu na Kočáry a povozy (Tatra), jak by se tvářil třeba Škoda, Kolben a Daněk, a kdo to byl Laurin a Klement. Bylo snad takové něco? Co se budou učit naše děti? Že Hitler byl nedoceněný hrdina, USA bylo největším vývozcem Demokracie i přes odpor domorodců okupované země, a jistou povinností cizinců bylo bránit na své náklady Velkou Británii (naši vojáci a letci si platili i hřebík do své rakve za Československé zlato i když vlastně bránili Brity). Očekával jsem jistou pokoru všech zemí západu k našim lidem, daly jsme světu dost jak patentů a vynálezů ve všech oborech, také bylo prolito i dost krve našich obyvatel v zájmu lidství a demokracie. Naši politici se zachovali jako pomyslné hyeny na vlastním národě, a další země se jen přidaly. Vše co bylo ničeno omlouvali, že se jednalo o drahé a komunisty zřízené instituce, které měli pomoci ovládat národ. Zde bylo vidět, jak jsou a byli naši politici ubozí, neznají ani to minimum z naší historie. Požadavek k neustálému učení a to všemi směry nebyl stanoven ani Leninem, či Gottwaldem, ale Komenským. A mnoho dalšího, třeba pochopení pracovních postupů nebyl požadavek Zápotockého, ale Kolbena. Vše mělo jistý cíl, neztrácet lidský potencionál na zbytečném dohlížení na pracující (nebylo potřeba tolik mistrů a dílovedoucích, finanční úspora). Školy práce a jesle, školky, učiliště s plným zaopatřením, nevymyslel Gottwald, ani Hitler, ale PAN BAŤA. Každý z našich předků něco vydumal pro blaho všech, to mělo ale jistý podtext, dělal to vlastně pro sebe. Ovlivňoval chod své firmy do budoucna, vyrůstal dokonale připravený loajální pracovník, který uměl dělat vysoce kvalitní výrobky, a to se dobře prodalo. Dobře vynaložené investice se obratem několikrát vrátili. Tato historie je záměrně potlačována, a veškerá ekonomika zničena, pro následné vysídlení našeho národa z tohoto území postupným vymíráním a uvolněním této lokality. Vše co bylo budováno je již dokonale zničeno, zůstanou jen domy a komunikace podle požadavků a norem EU, dle přání nových osídlenců z EU, to je z Německa.Jelikož mám jisté možnosti obrany, tak jsem to využil, ale ne naplno. Klatby nejsou vidět, a mnoho lidí na to nevěří, zpětným sledováním se mnozí měli již možnost seznámit s touto tichou a záludnou zbraní. Bylo odrovnáno mnoho politiků, potrestány i na rodinných příslušnících, a také spuštěna akce na dominový pád bank (od doby spuštění jich padlo přes sto, náhoda?). Zpětným pohledem a pročtením hodně starých článků dospěje čtenář i na varování před drancováním naší země, dal jsem slib na pád vlád a narůst bídy za drancování naší země. Východiskem a jejich záchrana byla také vyřčena, veškeré finance a majetek vrátit zpět, jinak jsou jako Černý Petr a ponesou jen neštěstí a mnoho dalekosáhlých problémů. Co jsem spustil je v současnosti jen na začátku, vše si ověřte za deset let. Byl jsem tázán, zda se nebojím za kritiku a za klatby. Ne nebojím se, mám nad sebou neviditelnou ruku ochránce (to se potvrdilo při operaci srdce,měl jsem několik infarktů, které se ale již neslučovaly s životem a přesto jsem je přečkal v relativním zdraví, tak jsem byl středem pozornosti v nemocnici a navštěvován kapacitami jako unikát), a klatby nedělám ku svému prospěchu, ale ku prospěchu všech slušných obyvatel tohoto státu. Ano, bylo mě mnohokrát vyhrožováno, naposledy předevčírem, to mne připomnělo jistého zaměstnance od STB. Ten ale byl vypnut v 35 letech, jak skončil, bylo záhadou, a je. Ten mi dal do držky (tak také hovořil) a nabádal mne, abych se dal raději do sbírání známek. Neházel jsem všechny zaměstnance STB do jednoho pytle, každý byl jiný, a našli se i slušní kteří mne podrželi. Ale ta předvčerejší výhružka byla naprosto jako vystřižená i slangově od lotra STB. Jen náhoda? Při popisu jak je tunelován stát a jak by to mělo být ve skutečnosti, to znamená, že vláda má sloužit lidu kterého má vlastně zastupovat, jsem byl také některým tiskem napadán. To ale nebylo samosebou, za články stál tehdy sám Klaus. V článcích jsem uváděl, že vše co dělají je jen na své obohacení a volič je jen platící pitomec, tímto jsem si vykoledoval památnou větu šířenou Večerní Prahou přímo od Klause. "Nenecháme se poučovat od zahraničního dopisovatele chabého myšlení a nízkého IQ". Rád se naparoval se svým IQ jak je moudrý, Havel je prý blb se svým IQ jen 100, a Zeman je pitomec jen na studia se svým IQ 123. On měl navrch nad nimi, se svým IQ 136, a chtěl si na mne došlápnout jako na hlupáka, tak jsem se jej pozeptal, jak jej mám titulovat já, mé IQ dalece převyšuje jeho, na to již neodpověděl. Jen mimochodem, IQ není chytrost ani patent na rozum, to je jen rychlé pochopení daného problému a možnost třeba udělat analýzu, nic víc. Tato věc se stala asi před čtrnáct lety.Současný stav naší země je doslova katastrofální, vše co budovali naši předci, je v ruinách, zní to jako bychom se vrátili o 150-160 let nazpět. Na základních nutných kritérií, jako školství, lékařství a dalších kulturních předpokladech jsme ještě hůř. Vše je dokonale organizováno k vymazání z map a likvidace slovanství ze střední Evropy, jen NÁHODA?
Krpy 28.5.2011. ERS