ZAJÍMAVÉ VAROVÁNÍ

13.05.2014 11:13

  VÁŽENÍ PŘÁTELÉ.

  Dnes jsem byla na jednání, o kterém nesmím nikomu nic říci. Jenže já nedokážu vědět a mlčet, když
  vím o tom, jak se z nás dělají hlupáci. Možná to odnesu, ale musím Vám napsat pravdu a Vy ji šiřte dál.
  Dověděla jsem se proč musela Klára Samková opustit kandidátku v ÚSVITU. Ona prý vyhrála nějaké soudy
  s evropskou unii. Je velice neoblíbena  v JUSTICI. Proč? HÁJILA PRÝ CHUDÉ LIDI ZDARMA. Za to musela hájit
  cikány v mačetovém útoku. To prý měla nařízeno! Pomáhala lidem, ze kterých právníci tahali peníze a nepomáhali
   jim, když to bylo podplaceno. Za to, že odkoupila dluh od Č.SPOŘ. pro svého klienta, prý bude mít ještě problém.
   Běžně se to dělá tak, že právník odkoupí něčí dluh a nechá na něm vydělat soudy a exekutory. TO ONA VYNECHALA.
   Dověděla jsem se také, že se na ÚSVIT připravuje opět něco, čím by ho zlikvidovali. Když jsem se ptala PROČ? 
   Bylo mi odpovězeno  abych se podívala na jejich program. /Stáhla jsem ho a máte to v příloze./ Došlo mi to!
   Vždyť oni chtějí ODVOLATELNOST POLITIKŮ,JEJICH HMOTNOU A TRESTNÍ ODPOVĚDNOST. PROKÁZÁNÍ
   PŮVODU MAJETKU A NAVRÁCENÍ NAKRADENÉHO. ZMĚNU EXEKUTORSKÝCH ZÁKONŮ, SPRAVEDLNOST.
   V EU CHTĚJÍ ZASTAVIT OHROŽENÍ  SUVERENITY ČESKÉHO STÁTU. JSOU PROTI  IMIGRACI NEPŘIZPŮSOBIVÝCH
    OBČANŮ ZE ZÁPADU. Proti tomu už byla Bobošíková. Podařilo se jim ji zlikvidovat.  NEPUSTÍ SI TAM PŘECI DALŠÍ
    KOČKU, KTERÁ BUDE CHYTAT MYŠI  CO NÁS MAJÍ ZLIKVIDOVAT! 
    Plánů a názorů našich politiků jsem si vyslechla dost a je mi s toho zle. Jediné co můžeme udělat, je nepovolit další 
    podvody vládních činitelů, včetně JUSTICE  A JÍT K VOLBÁM! NEVOLIT NIKOHO  ZE STRAN, KTERÉ TAM UŽ BYLY.
    UKÁZAT VLÁDĚ, ŽE NEJSME TAK HLOUPÝ, JAK SI MYSLÍ A NEDAT JIM MOŽNOST NÁS DÁL PODVÁDĚT.
    Proto jsem se rozhodla Vám alespoň něco o tom napsat a Vy to posílejte dál. Vymažte prosím moji adresu před dalším
     přeposláním. Ti co jsem si je vyslechla jsou přesvědčeni, že si to nechám pro sebe. NEMOHU MLČET!!!